Jag vill utomlands!!!

Satt just och tittade igenom alla bilder på datorn. Fastnade på korten från när Lisa och jag var utomlands förra året.
Jag vill tillbaka nu!!




Lite andra gamla bilder som jag hittade:)





har sååå många fler:) Älskar gamla kort 

Nej nu ska jag göra nått till lunch och sen blir det till att åka till jobbet. Robin skulle försöka hinna komma hem innan jag åker:) en liten puss är aldrig fel! Orkar inte åka till jobbet idag... Vill ju va ledig.
Har byggt lite på hundgården på morgonen. Är jätte kul att spika o hammra. Men va trött man blir i handen, haha. Bra träning!! Robin skulle ut ikväll han. Lät väll som om dom flesta skulle ut, skoj för dom! Man lär ju få åka in till stan sen efter jobbet och va lite fylle chaffis...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback