Friday it is, wiihoo

Alltid skönt när fredagen kommer:) Speciellt om man är ledig som jag har varit idag! Dagen har jag fördrivit med Lisa på gränbyC. Blev lite shopping. Jag var verkligen på shopping humör när vi åkte dit men när man är det så hittar man ju inget. SUCK. Införskaffade mig en halsduk och en tröja iaf, inte dumt det!

Robin är och spelar paintball me grabbarna just nu. Skulle vara några från hans och Viktors jobb me oxå. Är nog skoj. Ja fick vara me om jag ville men jag sa NEJ. Sist jag var me så fick jag blåmärken över hela kroppen. FY det utsätter jag mig inte för igen... Kanske om det är lite girls me, då kanske. Jag fick den stora äran att skjutsa in dem till stan efteråt iaf. En sådan stor ära. Skulle festas lite hos Virre tror jag. Får se om ja stannar kvar eller hur jag gör. Börjar ju jobba 7 i morgon bitti så några nattliga bravader får det inte bli den här helgen. Fick nog förra, haha. Dessutom har jag ju inget legg. Kunde ju inte ens gå på bolaget idag ju, surt! Hoppas det nya kortet kommer nästa vecka!!!


Fick rosor av Robin idag:) Alltid roligt!!
Det är ju våran dag idag♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback