Heeeemmma

Jobb dagen avklarad! Innan jag gick och la mig igår så messade Lollo och berättade att min lilla tant hade gått bort. Så när jag kom till jobbet i morse visste jag ju om det men de va ändå tråkigt. Tyckte mycket om henne och hon hade så himla gulliga anhöriga. Mikaela hade redan fått nya papper på nästa dam som ska bo där. Hette lika som den som flyttar in i morgon. Lite komiskt. Jobbigt me flera som heter samma. Rörigt! Tur att de inte bor i samma korridor iaf. Idag kom Marin tillbaka från semestern. Skönt nu är alla ordinarie tillbaka. Så det blir lite ordning och reda:)

Nu ska jag sticka lite på mina sockor tror jag och sedan börja me maten:) Blir älg gryta ikväll. Mumms!


Min stickning dårå... har inte kommit så långt men en början iaf:)


Cia ligger brevid och håller koll så det inte blir fel.... eller kanske sover mest

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback