Helt alone...

Så här var ju inte det menat att min fredagkväll skulle sluta:( Först så skulle ja ha åkt till Robins kusiner direkt efter jobbet men så ville inte Robin dit. Ja och då tänkte ja att eftersom han skulle vara hemma så åkte ja o fixade lite gott tills ja skulle komma hem... men nu sitter jag här helt alone och Robin är ute på vift. TRÅK!!!!! Hoppas han kommer hem snart från den där fisketuren. JAG VILL HA MIN PÖJK NÄRA!!!

Imorgon så ska jag och Lisa på lagga marknad med farmor en sväng på förmiddagen. Efter det så lär det ju bli att man drar in på car show och tittar lite. Får se om det blir en utgång eller om jag åker hem till Kakan. Får la se hur det blir:)

Inatt har jag drömt så konstigt. Mycket underliga saker. Jag har vaknat från en konstig dröm för att sedan falla in i ännu en. Så har det varit hela natten. Det lustiga är att jag kommer i håg alla, alla 5 stycken faktiskt. Inatt vill jag ha lite lugn och ro tack! =)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback