Ja vad säger man...

Nu är jag äntligen hemma!!!! Vilken stress det blev idag... Jag som skulle njuta av min sista semester dag, haha. Nejdå det har jag gjort! Tappade bort tiden där en stund och fick stessa lite. Hatar att stressa!

I morse fick jag världens ryck! Satte på mig hela regnstället o gummistövlar och gav mig ut i skogen. Satans va varmt det blev med hel mundering men det är nödvändigt mot myggen ju... Plockade iaf lite blåbär och smultron. Hittade inte så mycket men det räckte till mina muffins:) Som för övrigt är jätte goda, sitter o äter på en nu:) Efter lunchen så åkte ja till Marin en lite stund eller det var tänk en liten stund men ja blev lixom kvar en bra stund:) Är så mysigt där ju! Ullis kom förbi oxå så fikade vi lite och så. Tiden bara rann i väg. När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och åka iväg till lagga på en gång kändes det som. För det var ju Tupperware party som jag skulle på med min farmor o faster. Är lite mys att åka på sånt där... även fast man inte tycker att burkar är så värst kul...

Imorgon är det jobb nu då... Inte skoj! Tur att jag jobbar me Ullis iaf annars skulle jag inte överleva me alla vikarier! Inte för att jag tycker illa om dem men det är ju inte detsamma som när ordinarie jobbar. Dom SER ju INGET!!! Imorgon jobbar jag kväll, 13-21.30 närmare bestämmt. Börjar med älsklings passet*not*. Nej inga mera sura miner. Man ska vara glad att man har ett jobb att gå till!

Blahablahablaha...


GOD NATT PUSS PÅ ER!!

Nu ska iaf jag krypa i säng:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback