Kan inte sova...

PINSAMHETSTEST 09
Har du pojkvän/flickvän? - Japp
Har du haft pojkvän/flickvän 2009? - Ja
Har du hånglat med någon 2009? - Ja
Har du kramat någon 2009? - Så klart!
Har du hatat någon 2009? - Ogillat har man kanske gjort
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? - Ja det har jag
Är du kär nu? - Ja
I vem? Robin (såklart)
Kan du vissla? - Ja
Har du en dildo? - Haha ja det har jag
Äger du mer än 5 par string? - Ja
Äger du mer än 10 par string?  - Ja här me
Äger du mer än 15 par string? - Inte så att jag räknar men ja
Äger du en mascara?  - Som de flesta tjejer?
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Japps
Gillar du vältränade killar? - Lagom är bäst
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - Ingen favorit kanske
Gillar du nörd-killar som pluggar? - Nej
Gillar du tjejer? - Som vänner ja
Är du bisexuell? - Haha nej
Har du över 10 bhar? - Jo
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja
Kan du köra skoter? - Har ju skoter kort så ja det kan jag
Kan du leka apa? - Ja
Är du brunett? - Jajjemen
Är du blond? - Nix
Har du haft svart hår/har du just nu? - Ja det har jag. Vilken färg har ja inte haft...
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - haha det kan väll alla?!

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder? - Seriös så har jag precis duschat så inget
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? Oj vet inte men 10 mer eller så
Har du sugit av någon? - Men vilken fråga
Har du runkat av någon? - Haha men Malin vad är det för frågor
Vet du vad oral/anal sex är? - Men ja
Vem fick du sms av senast? - Lollo
Vem skickade du sms till senast? - Lollo
Vem ringde dig senast? - Anna
Vem hånglade du med senast? - Robin
Vem pussade du senast? - Robin
Vem kramade du senast? - Robin (ja måste vara tråkig för de här frågorna, haha)
Vad drack du senast? - Apelsinjuice
Vem var din senaste KK? - haha
När däckade du sist? - Oj hmm vet inte faktiskt
Är du allergisk mot någoting? - Björk pollen
Är du sexmonster? - Of course!
Pinsamma frågor för dig nu? - Neeej

Men åh det här testet var ju B. Maaalin!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback