Kärleken är så stor<3


Efter kvällsmaten så åkte vi till vårat älsklingsställe. Robin lekte lite skogshuggare och jag släpade ris. Jätte mysigt i kvälls solen. Kommer verkligen bli helt perfekt att slå upp ett hus där. Vi satte oss på en sten en stund och bara tittade och tänkte ut hur huset skulle stå, utteplatsen skulle vara och vilka träd vi skulle spara.
Finns inget bättre och finare än att få göra det här med dig, Robin!


Min egen lilla skogshuggare<3


Vi har kvällssol:) Underbart. Hyffsad utsikt me tycker jag allt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Har fått en dålig vana att sitta halva nätterna framför datan. Det går ju inte för sig! Men nu först ska jag rasta doggarna:) (haha känner igen det här. ska bara! Usch nu börjar jag igen)

Sleep tight älskade vänner

Åh vad jag är lycklig

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback