Morgon

Nu sitter jag här vid frukostbordet och bara njuter av mitt te och min knäckemacka me makrill på. Sista dagen på semestern idag! Vill vara ledig mera och absolute nu när vädret blir bättre!
Omg Cia är i sitt esse... Far runt med sitt ben o slänger up det i luften samtidigt som om kastar sig in i köks skåpet. Vilding! Hon blir alltid så här på morgonen när jag kliver upp, överglad så hon inte vet var hon ska ta vägen. Loke däremot kliver bara upp om Robin visar sig, kanske att han kan unna mig ett ögonkast... haha han är en riktig husse hund.

Vad har dagen att bjuda på då mån tro?? Jag ska iaf åka över till Marin och köpa en alovera gelly av henne. Ingela villa ha en. Sen så... ja... Nu ska jag iaf söka på nätet efter negativa saker med det där pulvret som Robin dricker! Det kan inte vara bra! Han har fått för sig att han ska dricka de där och träna samtidigt... Kan inte vara nyttigt. Tror inte han själv vet ens vad han häller i sig så det måste jag kolla upp!

På Lördag är kräftskivan!!! Wiiie! Kommer bli så roligt.

En blogg som jag läser ofta är den här.
Läs hennes inlägg "var är alla riktiga förebilder?".
 Hon skriver så rätt!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback