Robin kom hem, för jag längtar efter dig.... lalalaaa

(?????) hörde en sång i huvudet. Men tror att det ska vara "pappa kom hem, för..." egentligen. Men ja ja.

Men Robin kom hem nu jag är sjukt hungrig! Orkar snart inte vänta längre!! Han är hos sin bror o gjuter nått. Men skulle nog vara färdig snart (för hoppningsvis). Jag har gjort pasta sallad som jag är bra sugen på att börja äta nu, UTAN Robin!

Idag har jag varit hos min farmor hela dagen. Jätte skönt! Vi har suttit och pratat o solat hela eftermiddagen. Hon har en damm intill huset som farfar har gjort så vi gick dit och matade fiskarna lite. Så himla roligt! Laxen hoppar efter maten som man kastar i. Sen så tar farmor han om 6 stycken små igelkottsbebisar. Så söta de var!! Deras mamma hade blivit överkörd så då hade någon snäll själ lämnat in dem och så tar farmor hand om dem.

Dom var ganska rädda. Var bara det här som visade sig utanför lådan.
Är meningen att dom ska släppa ut dem i naturen sen när de är tillräckligt stora.

Nu ringde Robin o sa att han är på väg hem. ÄNTLIGEN!!
Dax för mat:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback