Seeg dag

Har varit så trött och seg hela dagen. Har inte varit nå skoj alls! Skönt att man slutade tidigt idag så man fick komma hem och vila lite. Somnade i soffan direkt! Men ställde faktiskt klockan så jag inte skulle sova bort hela em, duktigt gjort av mig:) Gick upp till mamma en sväng och pratade lite me henne. Hon är så glad nu förtiden. Riktigt roligt att umgås me henne:) Hon har gått ner sina kilon som hon ville och så har hon skaffat sig lite flera vänninor. Roligt att se henne så glad.
Nu håller jag på att steker en kyckling i ugnen. Ska bli så gott! Ville ju egentligen ha pannkaka men det tyckte inte Robin passade sig till middag... Ja får väll ta det till lunch i morgon då:) Imorgon jobbar jag kväll, bläää på det. Rena tortyren att behöva jobba fredagkväll innan ledig helg men men. Ingen ville ju byta så det är väll bara att jobba då. Måttlig road. Skulle ju vara kräftskiva hos Robins kusiner imorgon som jag hade velat följt me på men ja får åka dit efter jobbet ist. Funkar det me:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback