Söndag

Kräftskivan var jätte lyckad! Jag hade såå roligt och det tyckte jag även alla de andra verkade ha. Älskar verkligen att leka! Först när alla kom så fick de gå en tipspromenad, med frågor om alla på festen. Frågorna var kopplade till lekarna som vi hade efter middagen. Har nog aldrig skrattat så mycket. Lille bror Lasse fick sig en redig första fylla han, haha. Ojoj! Jag tror jag o Robin bar hem honom vid halv elva. När vi mötte mamma så sa Lasse "Mamma, jag vill supa" haha. Lillen:) som om han inte hade fått tillräckligt... Men fy vad ont i fötterna jag har idag! Hela fötterna är fulla av myggbet men det är nog på grund av att vi dansade hela kvällen. Var verkligen super! Mindre roligt var det att säda idag... men det gick fort sen åkte vi till pizzerian och mötte upp några bakfulla människor  och försökte få i mig nått att äta. Var inte helt lätt att äta, aptiten var inte på topp så att säga... Eftermiddagen tillbringade jag och Robin vid poolen hos mamma o pappa. Så skönt!! Nu är det bara att ladda inför kräftskivan 2010:)

Jag har inte laddat in mina bilder ännu från festen men Syrran o Anna har lagt upp några på fejjan! Kika på dom ni:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback