Tomas Järvheden

Han är på Tv:en just nu. Är bara för rolig!!! Skrattar så himla mycket...

Fy fasiken va me rea det är på stan. Jag som inte skulle ha nått kom hem med en jacka, en tröja och en tjock tröja + ett par jätte mysiga vantar. Ooopps. Lasse shoppade kläder för 1100:-, där har vi en som kan bränna pengar! Roligt när en kille är sådär. Men han fick mycket för pengarna. 5 par T-shirts, ett par jeans, 2 tjock tröjor och en skjorta. Nu blir han het till skolstarten;) Gissa vad min jacka kostade... 99:- på New Yorker. Är så stolt över mitt fynd!

Efter kvällsmaten var vi till Andreas och Linda och kikade på deras hus. Herregud vad fort det går! Alla ytterväggar och innerväggar är klara. Nu höll snickarna på med taket. Dom va garanterde inflytt v.35. Så skoj! Kommer gå lite saktare för oss eftersom vi ska bygga vårat själva. Pappa skulle till länstyrelsen nu i veckan så avstyckningen blir klar innan han börjar skörda. Ska bli skönt för då är det ju vårat. Då kan vi börja fixa ordningen tomten och röja lite.

Imorgon är man ju ledig igen dårå. På morgonen ska ja och Lisa åka och simma. Efter det så ska jag träffa Lollo en sväng. Ska bli mys!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback