16 december

Idag är det 8 dagar kvar till julafton! Inte långt kvar nu:) Igår fick jag reda på att jag även är hel ledig på julafton. Mikaela måste ha gjort fel och satt in en extra vikarie men inte mig emot:) Så igår bestämde jag och Robin att vi ska fira jul tillsammans. Först på dan åker vi till hans föräldrar och firar och sedan vid fyra tiden åker vi till mina föräldrar. Myysigt värre!
Idag är det även sista dagen för att skicka julkort. Så har ni inte skrivit några så snabba på:)

Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att de där tjugo minuterna ska gå... sen ska jag och LisaFisa åka in till stan. Kika om man hittar nå snyggt till på lördag tänkte jag göra och sedan ska vi ta andra sprutan inför resan. Klockan ett sedan kommer Mikaela och Lollo hit och bakar pepparkakor:) Ruuligt!

Dagen kommer gå fort idag:)

Imorgon kommer älskade Anna hit och julpysslar med mig. Älskar den här tiden innan jul när man får fixa och dona me vänner och familj<3 Snart ska vi göra julgodis oxå!




Kommentarer
Postat av: anna

Jaaaa :D jag har längtat hela dagen idag! Jag ringer dig imorgon när jag kommit hem till mamma och pappa. Puss <3

2009-12-17 @ 19:03:55
URL: http://annasavtryck.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback