I was made for lovin´you

Härlig dag hörre ni! Solen skiner och jag är så glad idag... Vet ej varför. Kan ju bero på att det är fedag:) Kom nyss hem från dalby faktiskt. Åkte dit på min lediga dag. Som Jeanette sa "är du här fast du är ledig?!?" haha. Men det var ju luciafirande idag från skolan. Älskar luciatåg! Massor me barn kom och sjöng jätte fint. Det är så roligt att se gubbarna och tanterna sitta och lyssna och njuta av musiken med glitter i håret. Jag blir glad när de är glada. Det var två stycken barn som ställde sig och sjöng solo. Jisses vad duktiga de var. Fick rysningar i hela kroppen. Killen var grymt duktig, idol lär han ju söka till när han är sexton:)
Hundarna fick även dom följa me till dalby. Loke älskar att vara där. Himmel vad glad han blev när han fick syn på Jeanette, Eiengårds lukten känner han fortfarande igen:) Sötnosen min! Världens grattis till Jeanette oxå som klarade körkortet här nu!!! Äntligen bruttan!! Grattis även till Camilla! Jag kommer ihåg när jag fick mitt (shit det är 4 ÅR sedan!!) sån himla frihets känsla det var. Men det kändes typ olagligt första gångerna som man körde själv haha. Kommer ihåg att jag hade en av Mickes alla gamla skrot volvobilar i början. De där startade ju aldrig heller så jag hatade faktiskt att köra i början... Sen köpte jag en egen som gick och då vare skoj:) Vi hade lite roliga road-trips jag och Malin, haha.



I tisdags och onsdags så var det ju kryssning me jobbet. Jätte kul! Blidde en hel del MAT, dricka, kareoke, taxfree och skratt. Men fyy vad mkt snuskgubbar det var då. Riktigt äckliga sådana me som inte tar ett nej. Var bra nära att jag klappade till en av dem. Det är precis som om att de tror att man får bete sig hur som helst på kryssning. Så illa! Till råga på allt så hade de flesta även ring på fingret, sånt gör mig så arg!!
Nej fy nu låter det som att kryssningen var jätte tråkig men det var den inte. Jätte kul att parta med alla jobbfolk. Det är så roligt att ses annat en på jobbet för en gångs skull:) Eva var iag bäst!! Hahaa

Ikväll så ska vi på julbord me min familj på söderby golfklubb. Kommer bli mys:) Farmor ville dit för hon har aldrig varit där. Vi åt där förra året me och det var grymt go mat. Så nu sitter jag och laddar för kvällen. Har typ svält mig hela dagen:) Imorgon ska jag på julmarkand me Ingela och sen på kvällen... ja det är nog inget planerat då. På söndag ska jag och Lollo till sthlm på stora hundutställningen där. Sen vid två vare adventsfika hos farmor. Det är fullt upp hela helgen:) Men det gillas! Synd bara att helgen går så fort då... Men hela nästa vecka är jag ledig. Den kursen som vi skulle ha läst i skolan har jag redan:) flyyt för en gångs skull. Men har tagit på mig lite extra pass ist så lite jobb blire iaf, bra det inför thailand! Då kommer det vara shopping på hög nivå!

Nu ska jag göra lite mera julkort:) och slå in Johans julklapp.

Trevlig fredagkväll på er!!!


on the boat...


haha... förlåt var bara tvungen att lägga upp det här....
hälften av alla kort ser utt så här på min kamera, haha


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback