Underbart väder!!

Äntligen blev det kallt så man slapp det där geggan ute. Solen skiner till och med, hör och häpna! När jag kom hem från skolan så tog jag en jätte härlig promenad med Loke och Cia. Jätte skönt! Känns så friskt lungorna när man andas in kall luft, fräscht!

Idag var det sista dagen i på den här kursen som vi läser. Liite tråkigt för den har ändå varit rolig och nu är det tråkiga kurser kvar. Psykologin verkar iof ganska skoj. Det visar sig:)
På lunchen så fick jag ner Lollo på stan. Mys! Vi åt på UNICO, åhh vad jag älskar det stället. Tröttnar aldrig! Efter lunchen sen så fick vi typ sluta. Skönt med en kort dag sådär:)

Igår var det ju MIN dag ju:) Blev en jätte mysig dag! Även om jag inte firade den nå speciellt, vi gjorde ju det i söndags... Gick upp på morgonen och bakade bullar och fixade och donade lite hemma. Sen gick jag ut en sväng i skogen med pappa. Han släppte Svante en sväng. Gick inge vidare... Sen vid ett åkte jag till gamla uppsala och fikade me IVV. Det var ju av dem jag hade fått order om att baka... Nu hoppas jag att Viktor och Rikard är tysta ett tag nu, haha. Vid sex sen for jag till sävja för att gå på partylite möte hos Maria. Det var roligt! Jag var den som hade sålt bäst den här månaden av alla i våran grupp, hehe. Fick en lykta som lite bonus:) Dessutom kommer jag få ett present kort på 1000kr av partylite som tack för en bra försäljning! Är så roligt för nu har jag verkligen bevisat för Robin att man kan tjäna pengar på det här. Han var ju sååå negativ i början men nu har han ändrat sig, haha.

Var så himla mysigt igår kväll när jag kom hem från mötet. Jag gick och duschade och kröp ner under täcket brevid Robin. Då känner jag en massa små paket där... haha. Sötnosen hade gömt dem i sängen åt mig. Gullunge! Fick 3 jätte söta berlocker till mitt armband. Sen verkar han vet precis hur jag ligger när jag sover så när jag la mig till rätta och stoppar in höger handen under kudden så ligger där ett paket till! En till berlock var det (hmm verkligen påhittig karl man har, haha) fast den här var i silver med guld snirklar på JÄTTE snygg. Bra smak har han iaf:) ÄLSKAR DIG!!!

Igår efter jag fikat me gubbarna så kunde jag inte låta bli att åka till fullerö. När jag ändå var åt det håller lixom... Blev två julklappar till inhandlade där och sen kunde jag inte låta bli att köpa de har två till mig:) Så himla söta tomtar! Pytte, pytte små och ett jätte fint hjärta. Tänkte lägga dem i min advent ljus stake. Blir fin, fint det sörrni;)
 

Underbara kort från promenaden nyss...




Och ett kort på min lilla gris;)

titta upp till vänster där på väggen var den lilla förstörelse-maskinen har gjort....



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback