Freeedag

Jag är sååå varm! Hatar att jobba när det är så hett. Var så skönt i morse när det regnade. Helt plötsligt bara blev det mörkt o svalt, såå skönt! Man ska ju inte klaga men det är för varmt. Måste vara lite både och. Men det skulle väll bli sämre så jag hoppas på det nu!! Ikväll ska jag o Robin grilla. Smarrigt värre. Hoppas inte det är lika mycket mygg som igår. Fy sjutton allstå! Var inne i stan på em igår o där var det jätte mycket. Helt sjukt.
Igår förresten så träffade jag bästasde bästa Frida. Kändes som år och dagar sedan! Var jätte skoj o uppdatera sig lite på varann. Härlig brutta den där:) Hela em satt vi vid ån o snackade och sedan på kvällen åkte vi till sunnersta och hängde lite där. Jätte söt hund hade dom skaffat. Men hon är aldrig så länge på samma ställe den där... Flyttade till sollefteå och sedan till linköping och nu spanien. Men det är rätt! Lev livet! haha säger jag som är så hemma kär o inte vill flytta och har två hundar så att man är lite låst, haha. Men jag älskar mitt liv!!

Helgen då, den består av jobb. MIn helg att jobba... men det är dag iaf så man kan göra nått på kvällarna. Det är ju power meet i västerås i helgen men dit blir det nog inte att man far. Nej har varit där i 5 år i rad så nu får det vara nog och plus att det inte är skoj när det är dåligt väder! Robin kanske skulle dit me Oskar får se hur det blir. Viktor har födelsedagsfest i morgon som jag mycket hellre vill åka på o det tror ja Robin oxå vill så det blir nog så. Jag väntar till american car show istället och se alla fina bilar:) Robin är lite sugen på att skaffa en bil (kommer inte ihåg vilken bara) hoppas på det ja:)


haha hittade ett jätte gammalt kort från när jag och frida var på fest i börje...  haha
Frida och Christer hade ju för sjuttsingen ihop det där lite. Det här var 2003, shit evigheter sedan ju


Oxå från den festen... herre gud va annorlunda man såg ut, haha

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback