Monster, Terrorist, tjuv och byracka! Ja kärt barn har många namn...

Jag har en terrorist här hemma i skepnad av en jätte söt o oskyldig valp. Ååååå jag bilr tokig!!!
Kan det vara trotsålder som hon har kommit in i tro?? Allt är hennes o det ska man minnsan bita sönder. Lyssnar inte på vad man säger och sängen är henes revir. MONSTER!!! Är det inte Robins tröja så är det mina trosor eller våra skor som tar stryk. Nu på morgonen bet hon t o m sönder Robin internet-banks-kort och en sytrådsrulle. När man kommer på henne så tittar hon så oskyldigt o sött på en. Skenet bedrar.... Hon har djävulen i sig! haha nejdå men hoppas hon växer upp snart!!!!

Igår var verkligen en kanon dag!! Trodde det skulle bli molnigt o ingen sol men tvärt om. Jag o Lisa åkte o hämtade upp Mickis o Lollo o sedan for vi o fixade lunch. Sen bar det av till Lagga. När vi kom dit så sken solen o det var jätte varmt o skönt. Så fort vi kom dit så började tävlingen, haha. Vem som kunde få mest fisk, jätte tråk tyckte jag så jag tävlade själv i vem som kunde få bäst bränna:) Iaf i fisketävlingen så vann Lollo, hon fick 20st, Lisa 19st och Mickis 18. Jag fick 1 liten stackars fisk. Men som jag brukar säga otur i spel, tur i kärlek:) Jag låg o pressade i båten medans de andra fiskade. Grattis till Lollo som tillslut lyckades att sätta masken på kroken o ta av fisken själv! Fisken torterade hon lite först så den  skulle vara lite lugn o inte så sprattlig innan hon vågade ta i den, haha. Ganska skoj att se! Bruna blev vi iaf. Den dagen får vi ta o göra om!

Idag är jag ledig igen. Vet inte vad man ska hitta på... men det löser sig säkert:)


Denna lilla dam tror hon bestämmer....
Skit unge!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback