Nedrans mygg!!

Nu har jag varit i skogen och plockat svamp:) Jag har minst lika många myggbet som kantareller:/ Hatar de där djuren!!! Men det var det för sjuttsingen värt. Älskar kantareller!!


Igår var en hel mysig kväll!! Robin och jag gick till Salt och åt. Jätte god mat! Vi satt bara och pratade hur länge som helst. Älskar att bara sitta och prata med honom. Sen drog vi oss hem där vi hamnade i säng och bara lång och pratade. Vet inte vad klockan var när vi slocknade men bra sent blev det (eller tidigt. Beror på hur man ser det...). Pratade om allt mellan himmel och jord. Vi tänker så lika. Lite skrämmande ibland, haha. Det var verkligen VÅRAN dag igår! Allt är så underbart!!!

Nu ska jag rensa svamp:)

Ikväll kommer det bli en sjuhelvetes utgång, haha.
Är såååå taggad!!!! Wiiieee!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback