Nu är det klart...

Nu är det klart, Mikaela ringde n jag börjar skolan den 24 augusti. Kommer bli roligt! Först visste jag inte hur jag skulle göra för att jag har ju även kommit in på sjuksköterska i Västerås men nu har jag bestämt mig för undersköterska här i uppsala via jobbet. Efter det tänker jag plugga fotvård i sthlm. Känner mig så himla glad över att jag äntligen vet vad jag vill jobba med. Det positiva med undersköterske utbildningen är ju att den bara är ett år och ja slipper ta studielån för att jag kommer få min lön. Det gillas!!!

Ikväll blev det lite ändrade planer. Jag ska gå ut och äta me min Robin istället. Hade glömt att vi hade 9 månader idag... ooopps. Lite pinsamt i morse när han sa att vi kunnde ju gå ut och äta och bara vara vi två. Igentligen är det ju inget stort att fira men vill han det så är det bara mysigt:) Det blir flera middagar me tjejorna. Undrans bara vart vi ska gå?? *nyfiken*

Måste bara säga JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback