Onsdag

Fy vad jag sovit dåligt inatt... har bara legat o eltat massa skit. Jag måste sluta tänka så mycket (som Robin säger). När jag vaknade så vaknade jag med tårar i ögonen. Mitt humör är inte det bästa just nu. Känner själv hur det bara svänger. Tur att jag har min underbara pojkvänn som är så förstående. Fick en stor kram innan han åkte till jobbet o allt var bra igen.
Igår på jobbet så hade vi lönesamtal o då så Erika (vår gruppledare) att jag hade mognat o hade blivit en sån stabil person under det gångna året. Måste vara för att jag har fått ordning på mitt liv o känner mig så stabil i mitt privatliv. Allt är din förtjänst, Robin!! Älskar dig sååå!! Var iaf roligt att höra det av henne o plus att jag fick en löneförhöjning som hette duga:) Blev mer än nöjd! Sen när man är klar me utb. så blir det lite till oxå. För att vara vården så är jag nöjd:)

Nyss så rinde jag o väkte stackars Mikaela, opps. Kommer bli jätte mys att ha tjejorna me upp till stugan idag. Synd bara att inte Marin kunde följa med, men det blir flera gånger:) Hoppas det blir lika varmt o soligt idag som de dagarna som varit. Ser ju moln på himlen nu.... Usch på dom!

Ha en underbar dag alla!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback