Semester!!

Äntligen!! Helt otroligt att jag t.o.m gick med på att jobba över idag oxå. Nej då men det var skoj. Jag o Mickis åkte till björklinge på loppis och köpte koppar till dalby. Jätte söta var dom! Men va mycket skit det finns. Hujeda mig! Är inte riktigt någon loppis människa men det var lite skoj iaf. Det fanns några saker som jag nästan t.o.m skulle ha kunnat ha tänka mig att köpa, Observera nästan. Tycker det är lite äckligt när man inte vet var allt kommer ifrån. Men men.

Nu har vi precis klämt i oss varsin pizza och slappar framför TV:n. Robin beställde någon as dålig film från lovefilm.se som jag nu plågas igenom. Tråkig som sjutton men efter det så blir det min, P.S I love you. Har velat se den länge men inte orkat hyra den. Såkert en sådan film som man bara gråter till och det är jag bra på.
I morgonbitti klockan 4 drar vi våran kos då. Ska bli sååå najs:) Stackars Lasse som har gått och blivit förkyld nu när vi ska åka. Imorgon kommer även mamma och pappa hem från sin lilla "semester".

Nej nu ska jag då o duscha o sedan glutta på min film!.Ha en bra helg nu för det ska jag ha:)


Får aldrig nog av dig♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback