Svensk sommar??

Ååå vilken händelse rik helg jag har haft. Känner att den här var den bästa på länge... haha eller inte. Bara jobb, jobb och jobb men så är man ju rätt så pank me så det var bra det me en jobb helg...

I fedags så jobbade jag kväll. Ganska mysigt för alla är så härligt lugna på nå sätt. Sitter framför TV:n o myser. Sen på natten så ringde fyllot mitt mig o bad mig hämta honom, haha. Snäll som man är ställer man upp. Nejrå ja erbjöd mig faktiskt och han var inte så full som sist:) Skjutsade hem Oskar o sen var det bara krypa i säng ogen o försöka sova, men det var lönlöst. Så när klockan ringde kl 6 så var jag ju måttligt pigg. Blev en seg dag på jobbet. Men vet inte vad men alla var det så det var sköönt. Efteråt så for vi hem till Robins syster för att fira henne lite. Köpte en jätte fin present, jag vill oxå ha!! är alltid så ju, köper man nått till någon annan så vill man ju ha det själv sen... Jag vågade mig t.om in i hagen till hennes hästar. Jätte fina var dom. En va jätte kelig men den skulle tydligen avlivas snart för den var så gammal. Stackarna. När vi var hos Emma så ville Ingela att vi skulle följa me hem till dem sen o grilla. Och det gjorde vi ju givetvis:) MEN vad är det med all denna glas i maten!!!! När jag åt ett vitlöksbröd (Ica´s frysta färdiga) så fick jag en lasbit i munnen. Jag tappade matlusten helt även fast det var så gott allt det andra. Var kommer all denna glas i från???? Jätte mysig kväll var det iaf o eftersom jag inte kan dricka bara ett glas vin så slocknade jag på soffan efteråt.
Idag jobbade jag till halv två. Skönt att sluta tidigare för en gångs skull.
 
I kväll blir det bara mys i soffan tror jag. Vi ska försöka oss på en handling oxå för det ekar i kylskåpet...
Undrans vad man ska hitta på för mat ikväll. Ide´erna lyser med sin frånvaro.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback