Freeesch:)

Sommrig o fin har nu bloggen blivit:) Tack Mli!!

Det har varit en helg med fullt ös kan man säga:) Midsommaraftonen firades hela dagen lång. Förts blev det sill-lunch hemma hos Robins föräldrar sen på kvällen blev det firande med vännerna. Bröderna hoffman hade fest på söderby. Vart jätte skoj! Blev lite grillning först innan resten av folket kom. Min lilla Anna kom även förbi med några vänner. Alltid lika kul att festa ihop. Kanske blev lite för mkt alkohol där på slutet men men allt blev ju bra tillslut. Men vad mycket kärlek det var den kvällen, haha. Folk man inte trodde tillsammans fick ihop det där:) Det är något speciellt med midsommar verkar det som, haha. Alla blir lite smått tokiga!

Dagen efter var inte lika skoj, fy vad dåligt man mådde o med tanke på att vi kom hem rätt så sent så sov vi mest hela tiden. Jag jobbade halv 3 o det var ganska skönt. Annars hade man nog legat hela dagen. Lollo o jag åkte o köpte pizza på rasten, var såå gott. Man äter det inte så ofta längre så då blir det lite extra sådär när det bli av. Somnade som en stock sen när jag kom hem.

Sen var ju dagen med stort D, haha. På söndagen (igår) så åkte vi till Göteborg. Robin o jag blev bjudna på AC/DC av Rolle (farbror till Robin). Vilken konsert!!! Har nog aldrig sett nå liknande. Tog mkt kort men det görs sig inte på dom. As häftig show. Så himla coola gubbar för att vara så gamla som dom är. Dom har ju spelat sedan 70-talet. Blev verkligen en lyckad kväll. Vi åt dessutom på en indisk restaurang innan dom spela o det var så gott. Har bestämt mig för att min nya grej är indisk mat:) Jobbigt avr det bara sen när konserten var slut o vi skulle åka de 55 milen hem igen, usch. Vi var hemma halv 6 i morse. Det var bara för Robin att byta om o åka till jobbet. Stackarn! Han lär ju va trött ikväll...

Vid nio i morse så åkte jag till stugan i Lagga för pappa o syskonen hade sovit över där. Tänkte att man kan ju lika gärna vara seg där som att ligga hemma i sova. Var jätte fint väder men så skulle dom ju åka hem...:( Inge skoj att vara där själv så då for ja med. Så nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli 4 så jag kan åka men Loke till veterinären. Tror han har fått ögoninflammation eller nått. Ser inte bra ut, lill killen.

Bilder ska jag försöka lägga upp på facebook... om inte mitt cp-internet krånglar igen...


bild från stugan. Jag älskar verkligen att vara där uppe!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback