Hata regn!!

Fy måste slänga upp ett litet hat inlägg här innan jag ska slänga mig in i en varm dusch. JAG ÄR BLÖT SOM EN DYNGSUR HUND!!! FY hatar när det regnar o man måste vara ute. Nu har det hunnit varit 3 ute kvällar på valpkursen o alla tre då har det ta me fan varit blött!! Det droppar om håret o Cia är lerig o jag är hungrig o trött o kall o JÄTTE SUR. Snart kommer Robin hem me en kycklingsallad till mig o då kommer jag bli glad! Nu ska jag duscha VARMT o sen krypa ner i morgonrocken! Hata regn!!!

Har haft en jätte mysig dag idag annars me älsklings Anna. Men mer om det imorgon...

USCH för att ha blöta kläder o dyngsurt hår

Kommentarer
Postat av: anna

haha! du gillar inte regn va? :P tack för idag!! supermysigt.. och kuddarna blev jättefina på sängen =)

2009-06-04 @ 23:42:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback