JAAAAAAA JAG ÄR SÅÅ GLAD

JAG FICK PLATSEN!! Dalby hade 3 stycken platser till usk-utbildningen o jag fick en av dem!! Så himla skoj, nu får jag plugga i höst som jag har tänkt:) Roligast är att Marin hade oxå sökt o fått en plats hon med. Då har vi ju varann:) NICE!! Nu känns det som om man tar ett steg framåt. Hatar att bara stå still o stampa, man vill ju utvecklas. Men herregud va tufft det kommer bli att behöva plugga igen... Men nu får man ju läsa nått man tycker är roligt (o dessutom slipper ta studielån för) KANON KUL!!!

Igår kväll så tappade "lill grisen" sina hörntänder. Nu är det bara en kanintand kvar. Kan tala om att hon luktar inte gott i munnen direkt, uvva. Nu ska det väll bli bättre när det där tänderna är veck. Måste bara skryta lite att Cia är såå duktig. Hon kan nästan allt nu som vi lär oss på valpkursen. När man ropar "hit" så kommer hon direkt. Tänk om man hade gått på en kurs med Loke oxå, vad bra det skulle vara! Nejrå ha e me duktigt bara liiite olydig men det är inte hans fel utan mitt.

Ledig dag idag igen:) Ska fortsätta tvätta, har bara lakanen kvar. Sen tänkte jag åka till mormors grav o lämna lite blommor till henne. Igår när jag o Robin var ute o gick så plockade jag jätte mkt liljekonvaljer (måste vara min älsklingsblomma). Hela lägenheten doftar sååå gott. Tänkte iaf ge mormor en bukett o sen ska jag åka ut till farmor i lagga o ge henne en oxå:) Jag har inte varit hos henne sen farfar gick bort. Har lite dåligt samvete över det men det har varit fullt upp hela tiden o dagarna bara försvinner, fattar inte.


Cia har lyckat krypa upp på soffa ryggen. Riktig soff-hund det där:)


Loke älskar att köra husses bil


Idolbild;) Jag hade en tråkig dag på jobbet...
Färgade håret i torsdags, det blev nästan svart. Oopps. Nu gäller det att vara brun annars ser man så blek ut


Kommentarer
Postat av: anna

haha mitt blev också nästan svart sist jag färgade det.. jag sticker ju däremot till grekland om 11 dagar och då får man väl lite färg hoppas jag :)

2009-06-09 @ 12:13:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback