Lägg dax

Tänkte mest önska alla en godnatt! Jag tänker iaf gå o lägga mig nu. Är helt slut efter Mickis o mitt träningspass, haha. Nu har jag iaf köpt ett kort så nu lär det till att simma flera gånger:) Var jätte skönt! Bäst var ju bastun efteråt:)

Efter att jag kom hem så bakade jag en glass-maräng-diam tårta tills imorgon. Den brukar vara jätte god med jordgubbar till! Vi ska på sill lunch hos Robins föräldrar imorgon så jag tänkte bidra med nått till kaffet. På kvällen sen så har syskonen Hoffman lite party på söderby. Kommer nog bli en kanon midsommar! (kunde ju varit ännu bättre om solen ville skina oxå ist för regn som det tydligen ska vara...)

Nej nu ska jag gå och attackera min man som ligger i sängen o väntar;)

GLAD MIDSOMMAR ALLA

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh va sommarfin din blogg vart nu! :D Puss på dig <3

2009-06-21 @ 18:39:07
URL: http://metrobloggen.se/lolloo
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback