Snart helg igen:)

Jag ska alldeles strax gå upp till far min o äta lunch men jag fastnade lite här bara...
Kom precis hem från fyrishov. Var där o simmade några längder, inte lika kul när inte Mickis är med men men. Fy vad med folk det blev när jag gick sen. Barn överallt!! Bästa tiden är på morgonen o på kvällen innan dom stänger, nästan helt folk tomt.
Sitter o tittar på lite tatueringar. Är sugen på att göra en till:) Men det får bli i höst för gör man en nu så kan man ju inte bada o sola, lite dumt kanske om man gör det. Iallafall så tittar på älvor o änglar. Tror att det får bli någon sådan. Finns så många fina. Himla svårt att välja....

Ikväll blir det jobb igen sen är jag ledig 3 dagar, jiihoo. Perfekt när det är fint väder:) Imorgon så ska vi grilla med Robins jobb i Märsta kommer nog bli trevligt. Lite problem bara hur man tar sig dit o hem men sånt brukar ju lösa sig.


Visst är den söt!
Inte riktigt en sådan som jag ska tatuera men den var så söt så jag bara måste ha den här:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback