Helg:)

Herregud va trött jag är, är inte van att jobba längre, haha. Men det var jätte skoj att vara på jobbet igen. Gav min Asta en stooor kram, älskar den tanten! Hon e så söt:) Tog på mig ett extra pass, så ja jobbar på söndag me. Robin får va hund vakt:)

Tack Ines för att du ställde upp o passade vilddjuren åt mig idag!!!

Kvällen kommer bli jätte lugn. Lisa o ja har bestämt att det får bli pizza:) Var så länge sen o det är ju trots allt fredag. Robin åkte precis till sina föräldrar en sväng, han skulle fixa me fyrhjulingen eller nått. Vad är det me killar o maskiner... Varför ska man pilla på den en fredag kväll, hmm. Men då är det han som åker på att hämta pizzorna sen:)
Robins mamma är så gullig. Idag ringde hon för att bara prata. Och vad det människan kan prata:) Haha. Men det är roligt tycker ja. Vi ska fira Robin imorgon hemma hos han. Släkten kommer o så. Ska bli kul att träffa dem, har ju inte gjort det ännu:O Kan inte låta bli att skratta när jag tänker på när Robin skulle träffa min... haha han tyckte det nog var lite laddat (som han brukar säga) haha. men det gick ju bra. Mamma skämde ut sig lite bara, haha. Ibland är hon lite rolig...

Nej nu ska ja ge hundarna mat, cia sitter o tittar på mig me sina stoora ögon... Det bara lyser "ge mig mat" i dem:)

Kommentarer
Postat av: Marcela

Hej Elin!

Ja de va vääldigt länge sen vi sågs.. Jag minns faktiskt inte sist. Tack tack. De är helt underbart!

Och du och Robin är tydligen ilag. De va nått nytt! =)

Va roligt, hur länge har ni varit de?

Kram

2009-03-22 @ 12:49:39
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback