Måndag

Usch måndag tycker jag inte om... Iof så gör det ju inget den här veckan för jag e ju ändå ledig till fredag, men tycker iaf inte om måndagar. Tyckte synd om Robin imorse som tyckte det va jätte tungt att gå upp. Klockan ringde nog 4 ggr innan han med en suck satte sig upp, haha men ja fick ligga kvar:) Men dock inte så länge, Cia började gnälla o ville ha MAT.

I lördag så va vi hos mamma o pappa o åt mat. Tokarna grillade ute, typisk-pappa-grej kan inte hålla sig till sommaren. Men gott var det kan ja lova!!! Älskar grillad majs o tomat, är sååå gott. Sen kom Anna, Lollo o Lisa hem till mig för en schlagerkväll. Anna hade me sig ost o kex o jag stod för vinet:) Blev jätte mysigt. Synd bara att man blev såå trött. Jag kan inte dricka vin... blir så trött efter ett glas men sen piggnar man till efter några till, haha. Blev så besviken på melodifestivalen!!! Ville ju att E.M.D skulle vinna. Men Malenas låt blir nog bra när man får lyssna på den några gånger... brukar ju vara så. Robin vågade sig tillbaka hit sen vid tolv tiden, haha med lite övertalning. Hatar att sova själv. Finns det nå bättre än att krypa ner under täcket o hålla om den man älskar, nej tror inte det!!

Igår så blev det en liten slödag. Vi åkte till ikea o köpte en grind, så inte hundarna kan komma in i sovrummet på nätterna. Loke vill ju såå gärna ligga sked me Robin. Men blir ju inte så lyckat efter som JAG ligger där. Inte så mysigt med en tax mellen sig på nätterna. Sen åkte vi till Salabacke en stund o tömmde kyl o frys + lite andra grejer som han inte behöver ha där. TYVÄRR så plockade han ihop sitt ps3 o tog hit. Nu vet ja hur han kommer tillbringa sina kvällar...
Sen åkte vi o handlade lite mat till kvällen. Fick bli korvstroganoff, det är nog nästan min favorit mat. Det o Robins lasange får vara på delad plats... mmm gott.

Hur ska jag fördriva tiden idag då... Ska försöka ta mig in till stan o hitta någon present till Robin, som fyller år imorgon. Jag har så svårt att hitta på presenter jämt! Dålig fantasi. Sen ska jag lägga upp mina gardiner i köket. Lite farligt me nålar överallt när Cia älskar att bita på dem. Buse..


Lollo med cia


Robin o Cia myser i soffan:)

 
Två av mina älsklingar

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback