Söndag

Jaha ja söndag morgon o jag är vaken.... Blir ju aldrig sovmorgon nu förtiden me dom här två hundarna. Fattar inte hur Robin kan sova, men me tanke på hur rund om fötterna han va igår kväll så, haha, är det förståligt att han kan sova, haha

Vad har man gjort den här helgen då, hmm
I fredags efter jobbet så åkte ja me Lollo o Mikaela till Thun´s. Var såå länge sedan jag var där o var välldigt skeptisk till att åka dit. Hatar sånna där ställen igentligen. Men det blev en lyckad shopping:) Jag köpte en ny skinnjacka (en brun tom, jag som alltid har svarta), en kofta, ett par jätte snygga skor o GODIS så klart. haha. Hundarna fick även lite godis:) Mikaela gjorde nog mest fynd tror ja, herregud va me kläder hon hittade. Lollo köpte lite saker till hemmet, hon flyttar ju snart WHIEEE. Sen drog vi till hem till mig o käkade McDonalds, mm va gott d va. Så sjukt hungrig ja va.
 
lördagen vaknade ja me ett ryck kan man säga;) haha. Dom ringde o fråga om ja ville jobba dag ist för kväll o det var ju klart ja ville! Så d va bara o skynda sig dit. Blev en jätte lugn dag, så skönt. Alltid mysigt att jobba me Lollo o Ullis:) Sen på lördagkvällen så var det 50års fest i Björklinge. Lingmans pappa fyllde (alltså Micke, Lillis o Magnus pappa Tomas) Vi åkte en full packad bil från gottvallen bestånde av Staffan, Ingela, Andreas, Linda, Robin o ja. Trångt var det! Blev en jätte rolig kväll me mycket dansande o snackande. haha. Mari o Magnus söta lilla charmtroll va me. Såå söt liten kille. Herregud va me bugg vi dansade, haha va jätte kul. Blev upp bjuden av d flesta gubbarna tror ja:) Så nu har ja o Robin bestämmt att vi ska börja på buggkurs! Ska försöka få me Linda o Andreas oxå. Linda vill men d är Andras som är bromsklossen! Får bli ändring på det!:)

Nu ska ja försöka få liv i vraket som ligger i min säng, nejrå det är nog inte så farligt. Var jätte kul igår när vi kom hem. Robin stod o fylle snacka me min pappa när vi hämtade hundarna. haha sludder sludder sludder, lät det:) Sötnosen! Idag ska vi på husvisningen i Hagby. Blev ingen i torsdags eftersom Robin va tvungen att jobba över. Får se om det är nå att ha:) är lite skeptiskt... Joel kände nån som hade varit där o tittat o det hade varit jätte mkt att göra på huset. Vi får se...

HA EN BRA DAG!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback