älskade farfar



Igår kväll vid 22 tiden så bestämde sig farfar för att lämna oss. Han tyckte han hade fått nog av livet o for upp till himmeln . Vad vi kommer sakna dig älskade du! Kommer alltid minnas dig som den glada o skämtsamma person som du var. Du finns alltid i mitt hjärta.

Jag har inte kunnat sova nästan en blund inatt... Även om det var väntat så gör det så ont inombords. Känns som om man går runt med en stor klump i bröstet hela tiden. På ett sätt är jag glad att han gick bort för på slutet nu så hade han så ont o kunnde inte prata. Jag tycker så synd om farmor. Vad ensamt det kommer bli för henne. Det går inte änns att föreställa sig hur det är att förlora den man älskar o varit gift med i 57 år. Jag hatar döden fast den är lika naturlig som att födas.
Jag tror inte det bara blir svart när man dör, det finns ett bättre ställe som man kommer till. Och jag tror att dom vakar över oss hela tiden. Känns så. Ibland kan jag nästan tycka att mormor är här hos mig hela tiden, när man är ledsen o behöver tröst. Dom finns fast man inte ser dem.


Saknar dig så otroligt mycket farfar

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på dig vännen :( <3

2009-05-29 @ 21:02:20
URL: http://[email protected]
Postat av: anna

jag med! det är bara att ringa om du vill prata lite, det vet du <3 puss hjärtat!

2009-05-30 @ 17:01:03
Postat av: lovisa

hemskt :( vila i frid

2009-05-30 @ 22:09:07
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack, ni är för söta!

2009-05-31 @ 17:11:23
Postat av: eeerika

beklagar:( de blir bättre, fast de låter hemskt.

2009-05-31 @ 17:59:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback