Fedag

Fredag igen då... herregud va tiden går fort nu. Snart JUNI ju:) Men det är bra! VILL HA SOOOL!
Idag har jag jobbat, kom precis hem därifrån. Jätte mysig dag idag. Älskar att jobba med Elisabeth, hon är så himla... Ja hon är hon helt enkelt. Tiden bara rinner iväg. Vi bakade jätte mycket för att det var fedagsfika. Synd bara att jag slutade halv 2 o missade alltihopa, men men. Ikväll har jag o pappa hand om skjutningen i Länna. Det är alltid roligt. Idag är det nog inte så mkt folk heller så då finns det tid att skjuta lite själv:) Robin skulle följa med för han har aldrig skjutit på älgbanan förut. Han är lite intresserad av att ta jägarexamen:) Var ju med på en harjakt i vintras o tyckte det var skoj. Jätte kul att man kanske kan dela intresset för jakten! Sen efter skjutningen så ska vi hem till mamma o dricka lite vin o äta räkor Mmmm vad gott.
Igår kväll så var vi på bio och såg "Änglar och demoner". Jätte bra film!!! Spännande som satan var det. SE DEN!

Helgen blir nog lugn för min del. Fick för mycket av det goda förra, haha. Dessutom jobbar jag kväll lör-sön. Imorgon på dagen ska vi på Ninas dop oxå. Ska bli kul, dop är alltid mysigt! Vi har gott ihop med Joel o Rebecka, Pontus och Viktor och köpt en present. Hoppas Kim o Karin blir nöjda:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback