Söndag

Herregud va fint det är nu i lägenheten... Stor städning blev det! Det luktar till och med gott här nu, haha.
Ska bli så skönt att krypa ner i en nybäddad säng ikväll:) finns det nå bättre???
Lisa o jag åkte på en liten shopping runda få förmiddagen till plantagen o chilli. Såå himla mkt fint det finns där! Blev iaf nya blommor och ett par ljusstakar (som jag har letat efter ett par sånna o äntligen hittade jag dem).
När vi kom till chilli så mötte vi faster där, mkt nice. Inte varje dag man träffar henne bara sådär.

Fina va?!? Älskar dem! Och dom fina blommorna som jag fick av Robin i tisdags.


Cia helt fokuserad på maten som jag håller i handen... haha

Nu ska jag börja fixa lite till middagen. Hela familjen kommer hit på mat ikväll. Kommer bli mys:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

iiih jaa vi måste tjuvröka innan svininfluensan tar oss Elin!! Vilka tjusiga ljusstakar förresten och vi ska inte änns tala om blommorna! Vilken romantiker du hittat! ;)

2009-05-03 @ 23:59:39
URL: http://svealollo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback