Tisdag

Idag är jag såå glad!!! Vet inte varför igentligen men ibland så är man bara det. Kanske är det för...

1.
Sommaren närmar sig
2. Att jag har en så underbar pojkvän
3. Så fina hundar
4. Robin har en köpare på sin lägenhet
5. Världens bästa familj
6. Jag kommer att få jobba me de bästa tjejorna ikväll;)
7. Det regnar ute o då kommer alla blommor snart!

.....äsch allt är bara så bra:)

Den här morgonen har jag inte gjort nått nyttigt alls... skulle ut o gå en sväng men då kom ju regnet. Så det blev lite film tittande med nybakade scones ist. Inte fy skam:)
Igår så jobbade jag kväll o det gör jag även ikväll. Ganska skönt faktiskt! Hatar att gå upp på morgonen när väckar klockan ringer. Däremot så är det skönt att vakna till Robins klocka för då vet man att man får ligga kvar. Ja tror Robin försov sig lite imorgon, haha. Det blev en välldans fart på han, upp o klä på sig, ut me hundarna, hämta matlådan o hejdå puss o snabbt ut genom dörren, haha. Kan inte va bra o få en sån start på morgonen.
Ikväll så jobbar både Anna o Lollo det kommer bli toppen!! Kvällarna går så mycket fortare då.

Jag har glömt att berätta att dalbyhemmet har blivit nominerat till sveriges bästa älderboende!!! Hur kul är inte det! Förra veckan så va det en massa folk o tittade o fotograferade. Vi ska även va me i tidningen den här veckan:)
När jag började på dalby så var det verkligen botten... jag kunde komma hem o gråta för det va så konstiga personer som jobbade där som tryckte ner en. Men av nån underlig annledning så blev jag kvar o fick anställning. Nu är nästan all gammal personal utbytt o vi fått nya chefer. Det är faktiskt roligt på jobbet nu! Men ändå hoppas jag på att få plugga till hösten... måste ju bli nått snart:) Har sökt sjuksköterska den här terminen igen, fast till västerås den här gången. Intagningen ska tydligen vara lägre där så HOPPAS!! Annars så funderar jag på att gå fotvård på axelssons i sthlm. Men inte lätt att få ihop 48,000 sådär bara, hmm. Bror min har lovat hjälpa mig isf. Han är bra snäll han:)


VI♥ på valborg
Spångan är fotografen:)


äntligen är du hemma bruden:)

Nej nu ska jag ut en sväng me vovvarna för snart
kommer bästa Anna hit och sen ska vi fara till jobbet


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback