Tjenis penis...

Huvva vad ont i magen jag har:( Har haft det hala dagen. Hoppas jag inte får tillbaka det som jag hade för nått år sedan då jag hade kramper, var inte skönt!! Fick ett bra råd av Eva på jobbet idag "gå o bajsa då" haha, undrar varför hon kallas bajs-Eva(nu får hon heta det iaf), hehe. En mer sjukare tjej får man leta efter. Alltid så konstiga idér för sig. Hon gör jobbet lite roligare:) Idag har det för övrigt varit en väldigt bra dag. Fredagar är alltid så mysiga på dalby, lugna på nå sett. Och såklart är det ju alltid fredags fika:)

Nu har precis min babe dragit sin kos... Han, Oskar, Joel, Otto o några fler ska till Lindesberg över helgen på nån cruising där. Blir nog skoj! Mindre skoj för mig att sova ensam i två nätter:( Blää på det! Jag får ta upp hundarna som jag kan gosa in mig i. Ikväll ska jag o Lisa upp till pappa o grilla där. Mamma skulle ut o slira så då passar vi på o va me pappa lite:) Kommer bli en tredagars grillning för mig nu:) Igår så va jag o Lisa hos farmor o grilla o  så  blir det ju ikväll o imorgon kommer tjejorna hit o grillar. Men vad gör det, det är ju tok gott ju!
Annars så kommer helgen vara lugn. Jag jobbar lördag o söndag 7-16.

Usch jag bara går o tänker på en sak hela tiden. Kan inte få ut det ur mitt huvud!!! Jag vill bara vet om det är så eller inte. Men vet inte om jag ens vill vet egentligen... ÅHHH jag blir galen snart. NEJ Elin sluta tänk på det nu! Det är säkert inte som jag tror iaf.


Min älskade pappa! Du är bäst!!

Vi på julafton
Nu när jag tittar på det här kortet så slog det mig att, vad korta vi är alla i familjen. Jag är 1,62 och det är mamma oxå. Lisa är lite kortare o Lasse är väll oxå som mig tror jag. Pappa är 1,74(tror jag) o Malin lika så. Johan är nog längst iaf och han är ju inte super lång. Det är kort man ska va helt enkelt!!!:D

Nej upp o hoppa, inte kan man sitta framför dator nu heller. Nu ska jag gå o boka tvättid. Stackars Robin fick ta mina strumpor när han packade väskan. Det börjar sina i lådorna!

Kommentarer
Postat av: Jätten malin

ohh 174? jag är väl ingen jätte heller? prova med 164:):P

2009-05-13 @ 09:34:48
Postat av: Elin

Hahaa vad dålig jag är. Trodde du var mkt längre:) Förlåt! Men ville ju iaf komma framtill att vi är kota:)

2009-05-13 @ 16:58:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback