Usch vad dåligt jag mår, blää

Jag tror jag håller på att bli sjuk:( Jag mår illa o känner man kall. Hemma hos Robins föräldrar satt jag o skakade men det kan ju iof vara för att jag inte ätit nästan nått på hela dagen. Men va god mat vi fick!!! Det är alltid gott där men idag var det extra gott! Ingela o jag satt o pratade innan maten i nästan 2 timmar. Det är så himla lätt o prata med henne. Hon sa att hon va så glad att Robin träffat mig. Det är alltid kul att höra:)

Nej usch jag mår verkligen skit.... Ska nog gå o ta en varm dusch o sen gå o lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Lollo

BLI INTE SJUK! tänk inte änns tanken att inte jobba med mig i helgen, haha! annars smittar jag dig med svininfluensan! Vilken fin design du gjort då gumman, proffsigt värre, men glöm inte frukosten nästa gång :) PUSSAR på dig! <3 ps. hörde du samma sak som jag på mötet idag?..flustret!! :D

2009-05-06 @ 22:29:41
URL: http://svealollo.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre snart:)

2009-05-07 @ 13:20:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback