Drömmer mig bort...



Jag vill bara att tiden ska gå fort. Nu när man har något att se fram emot så går den med myrsteg. Inatt drömde jag faktiskt om thailand. Värmen, solen, sanden mellan tårna och bara slappa. Så skönt! 2 månader kvar nu... hoppas på att tiden flyger fram.

Helgen är över nu igen då. Blev en riktig mys helg. I fredags så var vi bara hemma och lagade god mat, tittade på film och bara pratade. Så himla härligt! Sen lördagen så gick vi ut hela gänget. Satt hos Viktor först och sedan blev det O´learys, etage och slutligen O´connors. Klockan var väll fyra tror jag när vi dunsade i säng hemma. Rolig kväll om man bort ser från en del tjafs som blev, men det slutade bra iaf:) Huvudsaken! Söndagen sen då så blev det lite kalas för pappa och mig. Pappa fyllde 51 i lördags och jag fyller imorgon så då slog vi ihop det. Fick en himlans massa bra saker, sånt är roligt. Älskar att öppna paket:) Efter fikat drog vi syskon in till slottet för att se på fyrverkiriet. Blev lite besviken... var mkt bättre förra året när det var ABBA tema. Sen så var det så himla molnigt så de högsta raketerna gjorde sig inte så bra, synd. Men mysigt ändå att stå där. När jag kom hem sen så gjorde Robin egen pizza. Blev jätte god! Smarrigt värre:)

Usch i morse blev det en tidig morgon... Hade ju prov idag. Hela helgen har motivationen lyst med sin frånvaro så det blev lite panik artart igår kväll när jag kom att tänka på provet. Men inte öppnade jag boken för det heller neeeej... Är så omotiverat förtillfället till allt, vet inte vad jag ska göra!! Men iaf så gick ja upp när Robin for vid 5 och körde järnet. Tur var väll det för jag kunde inget! Men lite fastnade tydligen för jag fick VG på provet. Skapligt förvånad ja blev! Det är så skönt när det är provdagar för då har man jätte lång lunch. Jag hann me att köpa en hel del julklappar och kikade även runt på en klänning till julbordet/nyår. Hittade en skiit fin på VILA men sååklart är man lixom mitt emellan två storlekar. Jag är ju en 36:a upptill och 38:a nertill så antingen var klänningen perfekt upptill och tajt nertill eller tvärtom, bliiiirrr galen. Men jaja jag vet TRÄNING... men suck, haha. Men jag tror iaf jag vet vilken jag ska ha iaf, måste bara se ur långt allt räcker bara... har några julklappar kvar.

Nää nu ska jag hoppa in i duschen och krypa i säng. Sen i morgon när man vaknar så FYLLER JAG ÅR, hihi

PUSS


Kommentarer
Postat av: anna

Grattis grattis, igen :) du den här veckan är jag verkligen galet upptagen. Jobbar till fredag kväll och direkt efter jag slutat åker jag och Kristoffer upp till hans mamma i borlänge och stannar där till söndag. Vi ska baka julgodis :) nästa vecka har jag nog lite mer tid. Jag är astaggad på att tova tomtar, haha! Fredag kväll nästa vecka har jag tid. Eller torsdag kväll samma vecka. Kan det funka? Puss puss

2009-12-01 @ 19:18:38
URL: http://annasavtryck.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback