En lista

OM MIG:
Namn: Karin Elin Christina Nilsson
Bor: Uppsala
Syskon: 2 små bröder och 2 små systrar
Ålder: 21 år (snart 22, tihi)
Född: 861201
Ögonfärg: Gröna
Längd: 162 cm 
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytt
Hårfärg: Mellan brun skulle ja säga

DAGENS:
Låt: David Gray - The one I love
Saknad: Robin<3
Kläder: Stickad polo och strumpbyxor
Mat: Skaldjurs sallad
Godis: Nada:(

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp: Japp det är ruligt
Tycker du om godis: Japp
Hur många gånger i veckan äter du godis: Kanske varannan vecka
Äter du oftast nyttig mat: Jag försöker
Tycker du att du själv är söt/snygg: Ja, söt är jag väll
Är du nöjd med ditt förnamn: Jadå
Du tycker att du själv är smart: Nja beror på vad kanske
Vad är det sämsta hos dig: Humörsvängningar, haha
Vad är det bästa hos dig: Snäll och glad
Har du bra självförtroende: Ja
Känner du dina grannar: Ja. Är ju mest familjen ju
Är du en Björn Borg-fjortis: Eee nä
Gillar du jobbet: Inte alltid
Spelar du något instrument: Har spelat piano
Tycker du om djur: Jaa!

BRUKAR DU...
Sova: Ja varje natt
Ta mediciner du inte borde ta: Nej?
Snusa: Nej fy
Klä dig i svart: Ohja!
Lita på folk: Har faktiskt svårt för det
Drömma mardrömmar: Nej
Gå i skola eller jobba: Japp både och:)

HAR DU...
För många vänner: För många kan man aldrig ha!
Någon psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: För många gånger!
Piercingar: Ont om det men i öronen har jag. Haft i näsan
Några tatueringar: Ja en har jag
Egen dator: Ja, men bör köpa ny snart
Gjort bort dig rejält: Hahah, jadå

ÄR DU...
Snäll: Ja
Söt: Ja
Kort : Ja det är ja väll
Klantig: Nää det tycker ja inte


Kommentarer
Postat av: anna

hahahahaha men elin, det är väl ändå 23 du fyller? ;) försök inte smyga undan!!

2009-11-06 @ 09:16:35
URL: http://anaaah.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaaa ojdå! Ja vet typ inte själv hur gammal jag är längre, fyy det går utför...

2009-11-06 @ 15:34:04
URL: http://doncellita.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback