Forever Living

Jag har blivit helt besatt av deras produkter nu. Älskar dem bara! Huden blir så himla fin och skön efter man använt dem. Aloevera det är bra grejer det:)


Dessa produkter använder jag varje dag, kanske inte heat lotionen men nästan. Har t.o.m fått Robin att börjat använda dem. Gellyn är bara fööör bra! Den är bäst:)

Usch vad fort den här dagen gick då... Skönt att man är ledig imorgon med så man kanske får nått gjort. Hjälpte ju pappa på förmiddagen med den där älgen. Fy fan vad äckligt det var. Ångrade mig grovt att jag ställde upp och hjälpte till. Fick fan kvälvningar hela tiden. Men stackars kon. Ska bli intressant att se vad hon dog av. Hoppas hennes kalvar som hon hade klarar sig nu oxå.
Sen när pappa åkte in till SVA med älgen så åt jag och Lisa lite lunch hos mig. Jag gjorde potatis och purjolökssoppa, satan vad gott det var. Viktväktar recept kan vara gott iaf:) Sen har eftermiddagen bestått av plugga. Vi har en hemtenta tills på måndag. Skönt att få den färdig redan nu för på måndag har vi även ett annat prov som man lär plugga till... Det tar jag tag i imorgon:) Imorgon skulle även Lollo komma förbi en sväng, mys;)

Nix, pix nej men nu ska jag ner i tvättstugan och hänga tvätt


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback