Hyllning till Mikaela!

Det här inlägget tänker jag göra är en hyllning till Mikaela! Hon är såå bra!!:) Nu undrar ni kanske varför... haha. Den goda människan har gjort så jag slipper jobba julaftons kväll. WIIHHOOO! Jag jobbar dagen ist. Min jul är räddad! Lollo skulle även hon slippa jobba kvällen och jobba dag oxå. Jobba dag på julafton gör mig ingenting för då sitter man ju annars bara hemma hos mamma och pappa och väntar på kvällen. Kvällen är ju bäst, det är ju då man vill vara me familjen! Jag är sååå glad!!!!!!!!

Nu ska jag skynda mig in till stan för att träffa pojken min:) Vi ska försöka hitta en lampa och shoppa lite julklappar. Myyysss att göra det me han<3


P.S Fy f*n vilken dag på jobbet!! Anhöriga är bra jobbiga... dom ser inte det vi ser. Tror dom blundar för sanningen... Men man får hålla god min och försöka förstå dem, men det är så SVÅRT!


JAG ÄLSKAR JULEN IGEN!!!!!


Kommentarer
Postat av: erika

jag har julpyntat hela lägenheten idag:D

2009-11-25 @ 20:52:26
URL: http://improveme.se/erikaflinkman
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback