Monday, monday

Var precis ut me hundarna en sväng, tänkte att jag går väll en liten promenad så här på förmiddagen men NEEEJJJ! Det regnar ju ta mig f*n varje dag nu! Solen sken ju en stund i lördags men då jobbade man ju såååklart:( Skit höst! Nu vill jag att snön ska komma och att det ska bli riktigt kallt så man slipper det här gegget, punkt slut! Förr (allt var bättre förr, haha) då var det nästan alltid vitt ute på min födelsedag. Aldig, aldrig nu längre. Hoppas att snön kommer på en vecka nu då:) För på tisdag nästa vecka fyller jag år, wiihoo:) Man blir som på barn på nytt:) Tänk att det är så roligt att fylla år, haha. Fast äldre vill jag ju inte bli längre men fylla år det är ju roligt. Svårt det där:)

Helgen har ju varit lugn (som alltid...). Jag har jobbat dag lördag och söndag. Ifredags var det meningen att jag skulle till svartbäcken på fest me klassen men jag mådde inte toppen så att säga. Nu är iaf febern borta så det är sköönt:) Mamma fick för sig att jag och Robin måste ha haft svinisen... Båda har haft feber i en vecka och varit jätte förkylda. Hoppas på det då som man fick den lindriga varianten (men den turen har man väll inte...). I lördags kväll så bjöd Robin mig på resturang och bio, myyss av han. Vi skulle ha gått till den här nya thai resturangen på övre slotts men sååååklart så hade ju inte Robin bokat bord utan trodde de säääkert skulle hålla ett bord åt oss, hmmm. Nej men det var ju såklart fullt så det fick bli tzatsiki ist. Gott är det ju där så jag vart nöjd iaf:) Sen gick vi på new moon fimen. As bra!!! Jag grina såklart på slutet, haha. SEEE DEN!!

Nu tutar pappa här utanför så nu måste jag klä på mig.... Vi ska köra in nån död älg till SVA. Fyyyy jag kommer spy!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback