Torsdag den 5 november

Ja om ni inte visste det så vet ni det nu...
Jag har jätte tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. Inte vill man ju gå ut direkt... Kallt, blött och mörkt. Idag vid lunch så åkte jag in till stan och träffade Lollo. Vi gick till dragon palace och käka lite sushi och så. Mys att bara sitta och snacka lite skit. Tycker väldigt mkt om den bruttan:) Sen va vi och hämtade ut paketet från Living and rooms som hade kommit. Älskar min fina snäck skål! Bra köp!! (som allt som jag köper, haha)

Ikväll är jag helt alone igen då. R ska jobba över (igen). Man får se det så att det blir money, money, MONEY! Lär ju behövas till vårat drömhus... Var förbi på tomten igår och tittade hur mkt de har kört dit. Hela vägen är klar och det ligger en hel del som ska bökas ut på tomten sen. KUL! Robin hade även kontaktat nån om att spränga lite berg oxå, bra det! Hoppas bara på att det där nedrans förhandsbeskedet kommer snart. Hatar att sånt där ska ta sån tid... Jag gör inget annat på nätterna än att drömma om huset. Igår kväll innan vi somnade så sa Robin "ååå vad jag vill att vårat hus ska vara färdigt nu". Det vill jag me! Men shit vilket jobb det kommer bli innan det är färdigt. Har nog inte insett det riktigt ännu. Hur mycket det kommer kosta och att all ens inkomst kommer gå dit. Men det kommer att vara SÅ värt det! Tänk när det är färdigt och jag får packa in alla mina prylar som jag bara går och samlar på mig nu till huset. Ååå vad jag längtar! Är så less på att bo här nu. Trångt och ofint.

I morse satt jag och klurade ut lite julklappar till nästan alla i familjen. Den svåraste är nog Robin,vad ska man hitta på till honom?? Kläder är ju allt bra men så tråååkigt! Svårt det där... Jag vet iaf vad jag vill ha, haha. Har en "liten" lista. Är ju mindre än en månad kvar tills ja fyller år. Jag älskar att fylla år! Få vara lite i centrum, haha ego... Var och tittade på ett armband idag som jag MÅSTE ha. Älskar det (det står på listan,haha)


Igår sydde jag äntligen klart Cia´s täcke. Så här fin blev hon:)
Lite skeptisk till att ha kläder på sig men men hon vänjer sig nog! Hon inser nog snart att det är varmt och skönt med täcke! Fryslorten min:)


Sååå himla ful ställning, haha


Min fina skål är äntligen hemma:)

Nu ska jag laga lite mat. Fick bli en skaldjurs sallad! Tråkigt att äta själv bara...


Kommentarer
Postat av: Lollie

guuud vilket proffsigt täcke måste jag säga! skulle lika gärna kunnat va köpt i butik, proffs! imorn blire fullerö gumman :) förresten så gillar jag dig också <3<3

2009-11-05 @ 22:42:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback