28 oktober

Är så glad och lycklig idag, kanske för att just den här dagen är underbar! Jag firar 1 år idag med min Robin. Känns hur underbart som helst. Älskar han av hela mitt hjärta och längtar efter ett långt liv me honom. Så mycket kärlek! Blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på honom. Finns ingen snällare och tryggare person än han. OCH HAN ÄR MIN! Ooooyes;)

Älskar dig så oerhört mycket! Du är allt för mig<3

Jag är även glad för att nyss så beställde jag äntligen en ny mobil. Var och tittade runt igår me Robin på lite olika stycken men nu har jag äntligen bestämt mig! Blev en sonyericsson igen... varför byta från något man tycker är bra??
Blev iaf den här skönheten...


är lite skeptisk till touch screen men man vänjer sig väll. Den har en jätte bra kamera och det var ju lixom det jag var ute efter:) Skulle dimpa ner i brevlådan om 1-3 dagar, men det lät lite väääl snabbt så jag tippar nog på efter helgen. Åååå älskar nya leksaker att lära sig allt på.

Våran cp-bil krånglar!! I morse när jag åkte till jobbet så lät det skit konstigt om vänster fram däck eller broms eller ja vad det nu är som sitter där.... Blev bara värre och värre medans jag körde. Jag blir så rädd oxå när det är nå sånt där, man vill ju inte pajja nått. Den var ju lixom inte en billig bil direkt... Ringde iaf mitt hjärte-gull som sa att det är väll bara att köra till och hem från jobbet så tittar vi på det sen. Bra att han sa det! För hade jag gjort så bara och om det nu är nått som pajjat eller blivit ännu värre så är det ju inte mitt fel...hehe. Nä men hoppas inte det är nå stort fel (håller tummarna)

Ja just det mitt första partylite party var igår. Blev kanon bra! Sålde för 4600:- (dock tack vare Maria). Så igår tjänade jag typ 800kr för det. Inte dåligt ju! Ska bevisa för Robin att man kan tjäna lite pengar på det här (han tycker jag är såååå korkad som har gått me i partylite). Nu vill jag sälja mer! haha. Ingela är bra att ha hon, hon har köp glada vänninor:)

Nu vill jag bara att Robin kommer hem! Vill inget annat än att kasta mig i hans armar och kanske tjäla en kyss. Ikväll ska vi gå ut och äta och bara vara VI. Hoppas han dock inte har köpt någon present bara för det har inte jag gjort till honom... Skulle ju göra det nu efter jobbet men tänker INTE åka V50:n som gnisslar och rasslar som jag vet inte vad... Är jag en dålig flickvän då eller?? Näää säger jag, han kan få en överraskning ikväll ist;)

KOM HEM!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback