Sunday

Söndag, söndag, söndag.... Tycker lika illa om dem som jag tycker om dem. Hatar dem bara för att helgen är slut men jag älskar dem minst lika mycket bara för att de är så mysiga. Ofta så är det slödagar och det är så härligt efter en hel vecka. Den här söndagen har varit helt underbara. Har bara legat i sängen och mys hela dagen! Var in en snabbis till Lollo och hämtade grejer och hämtade bilen hos Viktor men sen blev det sängen igen, haha. Älskar´t och jag älskar min karl såååå himla mycket! Han är mitt allt och jag kan inte ha det bättre än vad jag har det just nu. Ser fram emot hela mitt liv tillsammans mig dig, Robin!
Sitter just nu och tittar på one tree hill, för ovanlighetens skull. Hänger inte riktigt me i den serien, ganska töntig, men nu är det iaf några som gifter sig. Sitter bara och drömmer mig bort till mitt eget bröllop. För gifta mig det ska jag! Hahaa. Jag vet precis hur min klänning ska se ut och hur mitt hår ska vara uppsatt. Hoppas bara på ett frieri, haha. Nejrå inte än men åååå vad jag längtar till man får stå brud. Måste vara den lyckligaste dagen i ens liv!!

I fredags så hade jag och Robin lite myskväll me tacos och vin. Ja eller jag drack vin iaf... Myspys i soffan till en film. Det var en jätte fin film som gick då på kvällen, kommer inte ihåg vad den hette men så bra. Romantisk-skit-fim enligt Robin men jag tyckte den var bra! Älskar lyckliga slut där alla blir kära i varann. Man blir så glad att man gråter en skvätt (haha tönt man är). Sen på lördagen blev det ikea shopping me Lollo. Drog även till gränbyC och shoppade en outfitt för kvällen. Hittade en jätte fin klänning som jag hade på mig då på kvällen. Älskar den!! Kvällen började iaf hos Lollo. Vi (jag,Lollo,Lisa och Anna) gick och beställde hem thai-mat och sedan blev det lite singstar och grejer. Tog en taxi ner till platina och skakade lite rumpa, haha. Träffade på en riktig heting där... och det bästa var ju att han var ju min karl! Lollo o jag tog en sväng om me pojkarna. Fick se en film på det i morse, haha! Viktor står i mitten och dansar, ja eller vad man nu ska kalla det, och ja o Lollo far runt honom som ja jag vet inte vad...haha. Kul hade vi och det är huvudsaken! Vid stängning så mötte vi upp alla utanför och drog en gammal burgare på kingen. Very nice! Men vad den burgaren måste ha tagit lång tid på sig att bli uppäten för när vi kom hem så var klockan halv 5 :O
Underbar helg!!!

Nu ska jag ut en sväng me vovvarna. Väntar på att Robin ska komma snart me! Han är vid tomten och fixar för imorgon ska de börja köra dit grus och så. Han var tvungen att fixa lite så de kan tippa någonstans.

Puss på er underbara


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback