Bläää på sega människor

Hem kommen från jobbet. Är sååå trött! Passet började ju bra me lite dösnack me Lollo innan hon gick hem, sen gick det utför. Jag tycker att jag kan jobba med de flesta på jobbet men vissa tycker man ju mera om än andra, så är det ju. Ikväll jobbade jag me de 2 som jag heelst inte jobbar me. Inget rullar på och allt drar ut på tiden. Tycker man bara får göra dubbelt arbete hela tiden. Är helt trött nu i huvudet!!! Går fortfarande igenom allt i huvudet om jag har glömt nått... Ja höger sida var ju klar iaf för det fick man ju höra 10 GÅNGER OM. Nej usch vad sur o grinig jag är. Över trött kanske...

Nu ska jag försöka locka in min karl i duschen, brukar inte vara så svårt haha.

Sov gott!!!
Det tänker jag göra iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ajdå, jag förstår hur du haft det...jag kan dessutom gissa en person utav dem du arbetade med också. =P

2009-10-01 @ 10:44:58
URL: http://annarimmarpakanna.blogg.se/
Postat av: Marin

Trist men sant!

2009-10-03 @ 10:25:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback