Tisdag

Foton på Cia som Mikaela tog när hon var här:)
De finns även på hennes hemsida.






Loke fick även vara med på en bild:)


Idag har det bara varit plugg. Har suttit hemma och försökt lära mig alla svåra ord som man ska kunna. Jätte svårt men det är ganska intressant det här kapitlet ändå. Har läst om cancer idag oxå. Jäkla sjukdom de där... Sen efter middagen så for ja och Robin till gränbyC för att köpa "kalle anka dojjor" som Robin kallar dem, haha. Snygg skor kallar jag dem:) Ska bli kul att se han i kostym och snygg skor, heting där! När han satt och provade skor så tog jag mig friheten att oxå göra det. Jag provade ett par skiiit snygga stövlar, as sköna var de me. När Robin gick till kassan me sina så tog han me stövlarna oxå. Sötnosen! Älskar dem verkligen. Han är snäll min karl:)
Imorgon är det skola och sedan direkt efter så ska ja till dalby på kräftskiva. Sen på torsdag morgon åker vi till Scottland! Innan Viktors pappa kommer och hämtar oss så måste jag skjutsa runt hundarna. Cia ska till Lollo och Loke till Ingela. Vad skulle jag göra utan er:) Taack  för att ni ställer upp!!

Nu ska jag försöka packa lite. Hatar det för jag vet ju aldrig vad jag ska ha me mig ju! Man lär ju inte packa fullt heller för det lär väll bli lite shopping där me, hmm SVÅRT!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback