Borta bra men hemma bäst!

Skottland var kanon!!! Jätte fint land och massa trevliga människor. Dit vill jag åka igen.=) Vet inte vart jag ska börja och berätta så korten får tala för sig...


På vääääg till Edinburgh:)


Hotellet som vi bodde på de två första nätterna. Låg mitt i Edinburgh på Georgestreet (pubgatan, inte heelt fel)


as snygg toalett på nån pub vi var på... eller var det på hotellet... haha


vårat hotellrum, tillhörande största badrummet! Med bubbelbad o grejer, niiice var det:)


.... till den här puben gick vi inte, haha. Fanns en hel del konstiga namn på pubarna alltså, och en hel del stripp klubbar me för den delen....


ÖLLLLL!!! Blev en hel del sådana. Allt kostade som i Sverige men ölen den var billig:) ca 35 kroner för ett glas


Robin och ja tog en tur till old town på fredagen. Massa fina byggnader.






Sista morgonen i Edinburgh tog vi frukost på sängen. Himla mys:)


Wiskey provning


Mar hall i Glasgow. Där var vi sista dagen och natten. Hur fint som helst! Det kostade 2500:- per person och natt där. Skapligt kalas för 32 personer. Kenta sa att hela resan hade gått på en halv mille för allihopa... inte dåligt!


Vårat rum. As skön säng! Älskar verkligen att bo på hotell:) Men jag kunde inte sova nästan nått på hela natten där... Inte för att jag märkte nått men det skulle tydligen vara jätte mycket spöken där. Uvaligen!


hahaa enda kortet på mig och Robin som jag har från den resan... Vi hade tagit jätte mycket kort med hans kamera men så klart så söp han ju bort den sista natten i Edinburgh.... Så jag har inte så mycket kort:( Men folk skulle maila flera till mig. Men iaf så var det en kanon resa! Sista kvällen på slottet så var det "fin" middag. Alla hade klänning och kostym. Var jätte kul! och fulla vart vi, haha. Resan hem sedan i söndags var tung. Flyga hem bakis är inte att rekomendera!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback