Evanescence- My Immortal

älskar bara den låten



R.I.P Patrick Swayze
I helgen får det bli till att se Ghost och Dirty dancing
Älskar de filmerna. Finns de någon sorgligare film än Ghost, tror inte det!

jag som trodde jag skulle ha varit ledig igår och idag men icke... Mikaela ringde igår fm o frågade om jag ville jobba extra och ja tacka sa ja:) Lite extra pengar är inte fel. Har snart fått ihop allt till thailand och sedan kommer det ju gå en HEL del till tomten så det är alltid bra me lite extra cash:)

Nu väntar ja på att Robin ska komma hem någon gång så vi kan börja göra mat. Är hungrig! Tror att han skulle göra nån sallad. Är ju alltid gott me det så Ja Tack!

I morse så upptäckte jag att Cia har börjat löpa. Så nu efter jobbet så var jag o införskaffade ett tikskydd. Nu sitter hon o skäms på köksgolvet och tycker det är jätte förnedrande att ha det där på sig, haha sötgöte! Räknade även ut att den 10:onde dagen är på torsdag, då när vi åker till Scottland. Typiskt! Det betyder att jag måste hitta två ställen för hundarna att vara på. Snällt av Mikaela att ta Cia iaf och jag tror att Andreas och Linda skulle ha Loke. Tror att det redan är löst, skönt det. Åhh vad jag längtar tills vi åker. Kommer bli såå himla skoj!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback