I wish you all happyness!

Klockan är snart 3 och inte har man gjort nå vettigt idag. Jag som skulle plugga...hmmm Skärpning Elin! Istället har jag varit ute me hundarna och varit me pappa. Fy skäms på mig. Nu ska jag BARA sitta här en LITEN STUND och titta lite, haha.
När jag var ute me hundarna nyss så trampade jag nästan på en orm i skogen. JAG SOM HATAR ORMAR!!! Fy vad jag skrek, haha. Cia blev jätte rädd stackarn. Efter det så gick hon bakom mig hela vägen hem. Nu har jag givit henne meen för livet... Pluttan.
I söndags kom min stackars katt hem. Har glömt att skriva det... Hon var borta 4 dagar. Jag var sååå orolig för henne. Men det måste ha hänt henne något för hon har ett sår på ryggen:( Hon verkar ha jätte ont. Ingela tyckte jag skulle avakta att åka till vetrinären. Katter har ju så bra läk kött tydligen. Men vad jag tycker synd om henne! När Ines katt kom hem med ett sår och hon åkte till vetrinären me henne så kostade det 2500:-, det har jag inte riktigt lust eller råd att betala... Jag älskar djur men sen när det börjar hända grejer är det inte lika roligt...

Pratde nyss med Micke faktiskt. Det var ju år och dagar sedan... Riktigt skoj faktiskt. Han ska tydligen förlova sig igen, andra gången gillt nu då:) haha. Rätt konstigt ändå att man inte stött på varann nått. Har ju inte heeelt skilda vänner, men men. Skönt att få prata av sig iaf och att det inte finns några sura miner fortfarande.

Nej nu måste jag faktiskt gå och plugga! Ska ju iväg sen ikväll så då lär det ju inte bli nått av me det...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback