April, april din dumma sill...

Hahaa. Den gamla godigen:)
Får se om man blir lurad idag då. Men så dum som jag är så blir jag det säkert, haha.

Dagen igår var härlig! Den började halv nio på våran tomt där vi hade en träff med pappa, Ingvar och gubben från stadsbyggnadskontoret. Vi gick runt och mätte ut var tomtgränserna skulle vara och lite så. Känns jätte kul att det inte är så långt kvar nu tills vi får våran egen fastighetsbetäckning:) Vi förklarade situation för gubben oxå att vi gärna vill börja så fort som möjligt att bygga. Det förstod han så han skulle försöka skynda på det lite:) Hoppas kan man ju iallafall!

Efter det åkte vi in till stan och fixade lite grejer. Robin tyckte inte det var någon idé att åka ända till sthlm för att bara jobba 4 timmar så han fick bli min heeela dagen:) Inte dumt det! Vi åkte till polisen och lämnade in lite vapenlicenser oxå. Mötte upp Johan där och sedan for vi och åt lunch på max. Fett och gott!

När vi var på väg hem från stan vid fem-tiden så tänkte vi att vi tar en tur förbi tomten och tittar lite... Då möts vi av gubben från stadsbyggnadskontoret(???) trodde han var klar för länge sedan men icke. Var tydligen svårt att hitta nå gamla gränsmarkeringar eller vad han nu pratade... Kul lixom för att han har en timmpenning på 1500:-. Hoho i plånboken kändes det som, haha, Nej då men man får väll räkna med saftig räkning sen. Han sa att man får räkna med minst 25,000:- och det visste vi ju men ändå så känns det.

Igår kväll satt jag, Lollo och Mikaela på sjukhuset en stund. Det är så att våran älsklings tant på dalby har blivit jätte dålig. Hon har inte så mycket anhöriga så det kändes självklart tt åka dit och sitta en stund.
Söta lilla du! Jag kommer sakna dig väldigt mycke! Ditt skratt kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta och i väggarna på dalby♥
Dit du kommer så blir allt mycket bättre. Fritt från sjukdom och ålderdom, där din man väntar.

Oj långt inlägg blev det men inte så intressant innehåll kanske... Men ibland behöver man bara skriva av sig:)
Nu blire hår tvätt och sedan jobb mellan 13-21.


mitt påskris


min lilla påsk kärring:) motvilling men efter lite godis så -okey då jag tar väll på mig den pinsamma sjalen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback